Olemme lasten ja nuorten tähtiseura!

18.4.2024

Kevätnäytöksessä  18.4.2024 Suomen Voimisteluliiton edustaja Teppo Kalaja julisti Jämsän Naisvoimistelijat ry:n lasten ja nuorten tähtiseuraksi. Seura on paiskinut kovasti töitä, ja kehittänyt toimintaa yhä laadukkaammaksi ja vastuullisemmaksi viimevuosien aikana. Nyt kova työ palkittiin ja olemme virallisesti laadukas toimija!

Tähtiseura-ohjelma on Olympiakomitean, lajiliittojen ja aluejärjestöjen yhteinen laatuohjelma, joka tukee suomalaisen urheilun keskeistä vahvuutta: seuratoimintaa.​ Tähtiseura kehittää kotimaista seurakulttuuria päivittäin kohti parempaan; toimintaa tarkastellaan ja kehitetään säännöllisesti. Tähtiseurassa olet parhaassa seurassa ja voit luottaa, että toiminta on laadukasta ja vastuullista.

Seuran hallitus vastaanotti tähtimerkin hymyssä suin.

Kuvat: Kuvapalvelu OK - Kimmo Rampanen