Arvot

LIIKUNNAN ILO: Seura kokee tärkeäksi tarjota jäsenille miellyttäviä ja kannustavia kokemuksia liikunnan parissa.

KANNUSTAVA: Seura kannustaa kaikkia liikunnalliseen elämäntapaan. Ohjaajat toimivat työssään innostavasti ja kannustavasti!

VASTUULLINEN: Seuran toiminta on vastuullista ja laadukasta. Seura huolehtii, että ohjaajien toiminta ryhmien sisäisesti on vastuullista psyykkisen ja fyysisen turvallisuuden huomioiden. Jäseniä kannustetaan ja ohjataan pelisäännöin toimimaan vastuullisesti. Seura toimii kestävän kehityksen periaatteiden mukaisesti ja pyrkii toiminnassaan kannustamaan kulkemista kävellen, pyörällä tai kimppakyydein. Toimintaa pyritään laajentamaan kestävän kehityksen mahdollistamiseksi ja autokyytien vähentämiseksi.

UUDISTUVA: Seura haluaa kehittyä ja sillä on valmius uudistaa toimintaansa, kunnioittaen perinteitä ja seuran perustehtävää.