Laadukas lasten voimistelu

Jämsän Naisvoimistelijoiden lasten ja nuorten ryhmille on myönnetty Suomen Olympiakomitean Lasten Liike -tunnus. Lasten Liike laatutunnus kertoo, että ohjaajat ovat osallistuneet Lasten Liike -koulutukseen. He osaavat toimia innostavina ja turvallisina ohjaajina kaikkien lasten parissa ja ymmärtävät monipuolisen liikunnan merkityksen lapsen kokonaisvaltaisessa kehityksessä. Toiminnassa toteutuvat myös lasten liikunnan laatutekijät ja se on laadukkaasti organisoitua.

Toimintaa kehitetään Olympiakomitean tähtiseura-ohjelman laatukriteerien mukaisesti.

Toimintaa ohjaa Suomen Voimisteluliiton linjaukset, kuten eettiset linjaukset ja lasten voimistelun linjaus. Seuran lasten- ja nuorten ohjaajat ovat käyneet voimistelukoulu-koulutuksen.