Hinnasto ja maksutavat

Osallistuminen uudelle toimintakaudelle ei ole mahdollista mikäli jäsenellä on erääntyneitä laskuja aiemmilta kausilta.

SEURAN JÄSENMAKSU

Jäsenmaksu suoritetaan ilmoittautumisesta tulevan laskun yhteydessä. Jäsenmaksu on voimassa kuluvan vuoden. Osallistuaksesi toimintaan, sinun on oltava seuran jäsen.

Jäsenenä sinulla on mahdollisuus vaikuttaa seuran toimintaan, tulevaisuuteen ja vuosittaisen jäsenmaksun suuruuteen!

MAKSUTAVAT

Lasku: Osallistumismaksu laskutetaan automaattisesti ilmoittautumisen yhteydessä sähköpostitse. Jos sähköpostiosoitetta ei ole/sitä ei ole syötetty järjestelmään, ilmoitathan siitä rahastonhoitajalle. Tällöin lasku toimitetaan postitse ja siihen lisätään 5€:n toimituskulu.

Liikuntaedut: Ilmoittautumisen jälkeen ota yhteyttä rahastonhoitajaan ja kerro tahdostasi maksaa lasku liikuntaeduilla. Toimintaamme soveltuvista liikuntaeduista lisää täältä.

Tapahtumissa korttimaksumahdollisuus.

ALENNUKSET

• Opiskelijat ja eläkeläiset -15€/kausimaksu aikuisryhmissä
  • OAJ Jämsän paikallisyhdistys tukee jäsentensä osallistumista jumpparyhmiin -15€/kausi (alennuksen voi ottaa vain kerran jumppavuodessa)

TALOUDELLISET TUET

Jokaisella lapsella ja nuorella on oikeus harrastukseen. Toimintaamme voi osallistua erilaisia harrastustukia hyödyntyäen.

Lisää harrastustuista:
SOS-lapsikylä