Ilmoittautumisohjeet

1. Rekisteröidy tai kirjaudu jäsenpalvelu Hoikaan
    Ilmoittaessasi lasta, huoltajan tulee rekisteröityä palvelun pääkäyttäjäksi ja luoda lapselle oma alikäyttäjä.
  2. Tarkasta että yhteystiedoissasi on toimiva ja ajantasainen sähköpostiosoite laskuntoimitusta varten.
    Tarkasta myös muut yhteystietosi.
  3. Klikkaa "ilmoittautuminen" ja valitse ilmoitettava henkilö ja ryhmä.
    Perheliikuntaan ilmoittaudutaan lapsen nimellä (= alikäyttäjä), jotta lasku kirjautuu oikein palvelussa.
  4. Vahvista ilmoittautuminen.
  5. Tarkasta sähköpostista tai laskut-sivulta että ilmoittautuminen onnistui ja sait laskun.
  6. Tule jumpalle ja maksa osallistumismaksu ajallaan.
  7. Liikunnan iloa!

Seuran jäseneksi ja jumppiin voit tulla mukaan myös kesken syys- tai kevätkauden, mikäli ryhmissä on vapaita paikkoja. Toimintaan saa tutustua maksutta 2 kertaa, mikäli ryhmissä on tilaa.

Apua ilmoittautumiseen:
Taina Rantala / taina.r.rantala@gmail.com / 040 718 1368
Päivi Salmi / patesalmi@hotmail.com / 050 521 6979

Jumppaajia EI OLE vakuutettu seuran puolesta.

Syyskauden ilmoittautuminen järjestetään elo-syyskuussa. Kevätkaudelle ilmoittautuminen vuoden vaihteessa. Kunkin kauden aikatauluista riippuen.

Ilmoittautuminen ryhmiin on mahdollista läpi kauden, niihin ryhmiin, joissa on tilaa.

Huomioitavaa:

Ryhmiin voi ilmoittautua vain 18 vuotta täyttänyt henkilö. Alaikäisen puolesta ilmoittautumisen tekee ohjelmaan rekisteröitynyt huoltaja.

Kuntojumpan päiväryhmään voi ilmoittautua myös ensimmäisen tunnin alussa suoraan ohjaajalle.

Lasku tulee ryhmiin ilmoittautumisen jälkeen sähköpostiin, paitsi jos sähköpostiosoitetta ei ole/tai ei ole syötetty. Tällaisessa tapauksessa lasku toimitetaan postilla, toimituskulu 5 euroa lisätään laskuun.