KESÄKERTSI

Seura toteuttaa ajalla 3.6.-13.6. 2024, maanantaista torstaihin kesäkertsi-liikuntaleiritoimintaa 7-12 vuotiaille lapsille ja nuorille.

Leirin sijainti:
📍Leiriläiset aloittavat ja lopettavat leiripäivät Vitikkalan koulun pihapiirissä
📍Leiriläiset leireilevät Jämsän keskustan ja lähialueen liikuntapaikoilla sääolosuhteet huomioiden ulkona tai sisällä. Huonojen säiden sattuessa leireilemme Vitikkalan Koulun liikuntasalissa.

Leirin kuvaus:
Kivaa ja rentoa kesätekemistä liikunnan parissa maanantaista torstaihin. Leirillä tutustutaan erilaisin liikuntapaikkoihin ja -lajeihin leiriläisten toiveita unohtamatta. Toimintaa ohjaa 3 kesätyöntekijää yhdessä seurakoordinaattorin kanssa. Leirikirje lisätietoineen lähetetään osallistujille sähköpostitse leiriä edeltävällä viikolla.

Leirin hinta:
💰2-viikon osallistumismaksu 60€
💰1-viikon osallistumismaksu 40€
💰Osallistuakseen seuran toimintaan, osallistujan tulee olla seuran jäsen. Jäsenmaksu 10€/vuosi maksetaan osallistumismaksun yhteydessä, ellei jäsenyys ole jo voimassa.

Ilmoittautuminen
👉Toimintaan voi osallistua ilmoittautumalla yhden tai kahden viikon toteutukselle Jäsenpalvelu Hoikassa. Olethan tarkkana, että valitset ilmoittautuessa joko 1-viikon TAI 2-viikon toteutuksen.
👉Ilmoittautuminen auki 24.5.2024 asti.

Toimintaa ohjaavien kesätyöntekijöiden palkkaamisen mukana mahdollistamassa OP Keski-Suomi.

Lisätietoja:
Seurakoordinaattori Anni Rossi: annirossijnv@gmail.com