Liikuntaedut

Aikuisten osallistumismaksuksi käyvät Smartum liikuntasetelit ja ePassi!

Ilmoittautuminen tulee hoitaa normaalisti jäsentietojärjestelmän kautta.

Smartum: Mikäli suoritat kausimaksun liikuntaseteleillä tai oman Smartum-saldosi kautta, pyydämme olemaan yhteydessä seuramme rahastonhoitajaan. Smartum Sirukortin haltija voi tehdä ennakkolatauksen Smartum-tililtään ja näyttää suoritetusta maksusta kuitin ohjaajalle.

Seuralla ei ole käytössä Smartum Mobiilimaksua tai maksupäätettä.

ePassi: Lataa ePassin maksuton mobiilisovellus puhelimesi sovelluskaupasta. Kirjaudu ePassiin käyttäjätunnuksillasi. Klikkaa "Valitse toimipisteesi" -painiketta ja kirjoita maksettava summa tai valitse käyttöpaikan (Jämsän Naisvoimistelijat Ry) valmiiksi antamia palvelun hintoja (aikuisten osallistumismaksu tai jumppakortit) ja paina "Jatka" -painiketta. Vahvista maksusi, näytä kuitti ohjaajalle ja lähetä kuitti seuran rahastonhoitajalle.

Jämsän Naisvoimistelijoiden toimipistekoodi ePassissa on 72688.